пʼятницю, 30 листопада 2012 р.

Модуль 11. Рефлексія


З усього того, чому я навчилася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде ведення вікі-сторінок, ведення власних блогів, а також я думаю, що всеж таки метод проектів дуже ефективний для навчання різних за навченостю учнів.
Я думаю, що залучення учнів до самонавчання, самооцінки та взаємооцінки результатів своєї діяльності сприяє засвоєнню навичок ХХІ століття.

четвер, 29 листопада 2012 р.

Модуль 10. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:"Фасилітація" тобто перевтілення вчителя у ненав’язливого наставника, який допоможе в пошуку способів виявлення і розв’язування проблем, налагодженні комунікативної взаємодії між учасниками проекту: створення та використання різних видів спілкування. Модуль 10 навчив як можна використовувати різні техніки постановки запитань. Створила документ фасилітації.

середу, 28 листопада 2012 р.

Модуль 9. Рефлексія


Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання:
- Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
- Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
- Учні мають бути активним у власному навчанні;
- Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище.
- Учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів;
- Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.

вівторок, 27 листопада 2012 р.

Модуль 8. Рефлексія


Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає "оцінювання" та зосередитися на потребах учнів. Для себе особисто я зробила висновок, склад груп учнів не повинен бути постійним: з ростом можливостей учня його необхідно переводити до іншої групи:
па

понеділок, 26 листопада 2012 р.

Модуль 7. Рефлексія


Ефективне використання інформаційно-комунікаційних технологій для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів.
У цьому модулі:
•Обмін ідеями про те, як можна використати Інтернет у навчанні учнів;
• Створення та оцінка прикладів учнівської презентації, учнівської публікації, вікі-статті або блоґу;
• Внесення змін до свого Плану вивчення теми;
• Осмислення того, чого вони навчилися.

суботу, 24 листопада 2012 р.

Модуль 6. Рефлексія


Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів:
· Як можна ефективно використовувати комунікації та співробітництво для покращення процесу навчання учнів та оцінювання?
· Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті?
· Як використовувати сервіси Інтернету для спілкування та співробітництва, щоб покращити своє викладання та навчання учнів?

пʼятницю, 23 листопада 2012 р.

Модуль 5. Рефлексія


Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
Як я можу використовувати Інтернет-ресурси для того, щоб підтримувати своє викладання та навчання учнів?
Яким чином я можу забезпечити відповідальне та відповідне використання учнями Інтернет-ресурсів?
Здобув таку корисну інформацію:
Інтернет може бути потужнім інструментом для проведення досліджень.